0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Здравейте и благодаря за чудесния сайт!

Видях в менюто отляво в сайта активно заглавие "Задайте ни въпрос" и аз изпратих запитване, но срещам трудност с намирането на отговорите, ако има такива. Не знам къде да ги тярся.  Извинявам се, ако темата Ви се струва глупава.

Поздрави и късмет
*

    Мели

  • Д-р Мариела Даскалова
  • *
  • 12157
  • Timeo Danaos et dona ferentes
Когато използваш тази форма, отговорът се получава на мейла, от който си ни писала. Ако искаш да получиш отговори от участниците във форума, можеш да пишеш тук в съответния подфорум, подходящ за твоя проблем.

Успех! :)


"Намирал съм смисъл в живота, радост и щастие само тогава, когато съм можал да направя нещо добро, да бъда полезен на народа си, на бедните, на страдащите. Богатството, спечелено с честен труд, трябва да служи човеку, за да върши добри и полезни дела."
Димитър Кудоглу

Видях в менюто отляво в сайта активно заглавие "Задайте ни въпрос" и .....



аз не го виждам това изобщо, или просто не знам къде да гледам?!?
@ целува всички във форума и им желае щастие



http://www.bgphoto.net/Arabidopsis/
http://s9.bg.bitefight.org/c.php?uid=69366
Здравейте, моля ви помогнете с отговори.До преди 2-3 месеца с цикълът всичко ми беше наред, но от  там насетне нещо явно се обърка-по принцип си ми идва точно на датата и от първия ден си ми тече нормално.Но от 3 месеца насам почва да ми прицапва по4-5 дена и чак след това ми идва, като от мен се отделят съсиреци и нещо като бяла ципа.Попитах моя гинеколог той ми отговори че това е от климатичните промени или заради някакъв стрес .Възможно ли е това да са симптоми за нещо друго?