0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Спукани капиляри
« -: Март 28, 2008, 22:59:19 pm »
 Мога ли да се избавя от спуканите капиляри с някои мазила и ако да какви? Преди имах само един , имам си го по рождение , но е на лицето и много ме дразни. Като бях бременна той сякаш нарастна и сега си е все така видим. Лошото е , че освен него се появиха и други по лицето и по тялото ми и сега се чудя  как да ги прикривам. Фон дьо тен не ми върши работа , а коректор не съм ползвала. В един каталог на Ейвън видях такъв крем , но не съм сигурна дали ще ми помогне.
Знам , че има вариант за изгаряне с лазер или нещо такова , но на този етап мисля с кремове да пробвам.Ама какви?
 
*
Re: Спукани капиляри
« Отговор #1 -: Март 29, 2008, 17:26:05 pm »
Пробвай с камфорови продукти,крем,лосион,сапун.Камфора действа укрепващо на капилярите.
Re: Спукани капиляри
« Отговор #2 -: Май 13, 2008, 17:04:29 pm »
В , София в Александровска болница , клиника по дерматология.
Парват ги с лазер. Не боли ,аз си премахнах така един доста разширен капиляр , а и няколко бенки между другото.
Ако проявяваш интерес ще ти пусна името на лекарката и телефон за връзка.

С кремчета , едва ли ще има ефект.
Re: Спукани капиляри
« Отговор #3 -: Май 19, 2008, 00:24:09 am »
В , София в Александровска болница , клиника по дерматология.
Парват ги с лазер. Не боли ,аз си премахнах така един доста разширен капиляр , а и няколко бенки между другото.
Ако проявяваш интерес ще ти пусна името на лекарката и телефон за връзка.

С кремчета , едва ли ще има ефект.
Ще съм ти много благодарна , ако ми дадеш координати! Само в София ли извършват процедурата? Каква е цената?
Re: Спукани капиляри
« Отговор #4 -: Май 19, 2008, 09:26:11 am »
С удоволствие! :D
Пращам ти ги!
*

    jam

  • Piu nessuno mi portera nel Sud.
  • *
  • 14501
Re: Спукани капиляри
« Отговор #5 -: Май 19, 2008, 14:32:50 pm »
потвърждавам, че лазерното изгаряне не боли и успешно премахва спукани капиляри. прави се на доста места в София, непременно от лекар-дерматолог.

ако имаш много спукани капиляри, добре е да попиташ лекаря за лекарство, укрепващо стените на капилярите. аз съм пила навремето едно, което се казваше Рутаскорбин, мисля, че вече го няма.
"Форумите са място за свободна дискусия между потребителите на сайта при спазване на правилата. Сдружение "Зачатие" не носи отговорност за изразените мнения от потребителите. Тези мнения не изразяват официалното становище на сдружение "Зачатие", освен в случаите, когато са публикувани изрично от името на сдружението."

Клостилбегит не се пие без да имате направено изследване за проходимост на тръбите, на репродуктивните хормони и спермограма на мъжа!

*
Re: Спукани капиляри
« Отговор #6 -: Май 19, 2008, 16:51:42 pm »
пак го пуснаха Рутаскорбина 100тб за 4лв. даже може да си го купиш без рецепта.не мисля,че би навредил.
17.01.2005                                                                              21.11.2013
Re: Спукани капиляри
« Отговор #7 -: Юли 04, 2008, 16:23:26 pm »
Момичета, дали спуканите капиляри са "предвестник" на разширените вени или симптом за такива, аз имам такива по краката, ще ги премахна, но се притеснявам, че може да прераснат в по-голям проблем
Re: Спукани капиляри
« Отговор #8 -: Юли 04, 2008, 16:31:48 pm »
Момичета, дали спуканите капиляри са "предвестник" на разширените вени или симптом за такива, аз имам такива по краката, ще ги премахна, но се притеснявам, че може да прераснат в по-голям проблем

Предвестник , до толкова , до колкото говорят за слабост на периферните кръвоносните съдове.
Re: Спукани капиляри
« Отговор #9 -: Юли 25, 2008, 15:28:55 pm »
Ако може и на мен да ми пусне някой координати за лекар-дерматолог ,че отдавна искам да си махна капилярите.Аз имам на краката доста ,особенно на единия и ме дразнят.Ударила съм им око да ги изтрия от картата на света  :D
Чух ,че имало и някаква инджекция (за краката говоря) която се вкарвала и се заличават капилярите.Предполагам ,че по трайно ще е с лазер,но ако някой е ползвал такава инджекция нека сподели.
Re: Спукани капиляри
« Отговор #10 -: Август 07, 2008, 11:57:18 am »
За мен капилярите са малкия проблем . Големият са разширените вени . Започнаха още когато бях на 16 да се разширяват и няма спиране . Използвала съм всички възможни мазила - полза никаква , освен , 4е притъпяват болката в големите жеги . А това за инжекциите аз знам , че се прилага при разширени вени . Инжектира се вещество , което исушава вената и стените и се слепват . За известно време , всичко е наред , докато не започнат да се разширяват вените около изсушената . Развалят ли се един път клапаните на вената няма оправяне . В тази област медицината все още не е много напреднала . За голямо съжаление!!!
Re: Спукани капиляри
« Отговор #11 -: Август 07, 2008, 12:01:01 pm »
А колкото до рутаскорбина аз го приемам редовно . Сега се води хранителна добавка а не лекарствен продукт.
*

    wild cat

  • ***
  • 404
  • Няма начин да няма начин!
Re: Спукани капиляри
« Отговор #12 -: Август 27, 2008, 15:16:01 pm »
Разширени вени, спукани капиляри - и аз си ги имам за съжаление. С доста спукани капилярчета се сдобих и по време на бременността.
Знаете ли какво може да се направи, за да се спре пукането на капилярите освен приемането на Рутаскорбин? Притеснявам се да не ми се появи този проблем и по лицето.
*
Re: Спукани капиляри
« Отговор #13 -: Август 28, 2008, 12:02:06 pm »
И аз за спукани капиляри пиех рутаскорбин, но и в допълнение към него слагах специални маски направени ми от дерматолог за укрепване на стените на капилярите и след около година всички капиляри се прибраха сами.
Пристрастена към д-р Хаус!
*

    katitu

Re: Спукани капиляри
« Отговор #14 -: Май 19, 2009, 19:24:16 pm »
boli li s lazer? :ask:
*
Re: Спукани капиляри
« Отговор #15 -: Юни 24, 2009, 13:46:38 pm »
И аз имам доста напукани капиляри,особено около глезенити :(.
Пиша,за да споделя с вас,че през лятото ползвам венотонизиращ крем и хапчета на
 д-р Тайс.За съжаление те само облекчават подутите и оттекли крака,но не премахват вече появилите се напукани капиляри.
Но на мен това мазило ми помага. :)
Re: Спукани капиляри
« Отговор #16 -: Юни 24, 2009, 16:18:16 pm »
А срещали ли сте информация за връзка между чупливост на стените на кръвоносните съдове и продължително приемане на Аспирин?
*
Re: Спукани капиляри
« Отговор #17 -: Юни 25, 2009, 13:33:35 pm »
А срещали ли сте информация за връзка между чупливост на стените на кръвоносните съдове и продължително приемане на Аспирин?
:ask: Аля,моля те,сподели ако знаеш,че повечето сме на аспирин. :?
Re: Спукани капиляри
« Отговор #18 -: Юни 25, 2009, 14:21:39 pm »
Аз питам, зашото не знам. :)

Била съм на аспирин няколко години и в един момент(по време на стимулация) получих редовно, слабо кървене от носа. Никога преди това не ми се е случвало.

Миналата седмица, докато хвърлях играчка на кучето, получих някакъв кръвоизлив в палеца.

Може и да съм много мнителна.
Re: Спукани капиляри
« Отговор #19 -: Юни 25, 2009, 21:50:48 pm »
 Аз също съм на терапия с аспирин и често получавам кръвоизливчета при лек дори и незначителен удар , а също така и синини.