0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*

    des

НЕ МОГА ДА СЕ" ЛОГНА ОТНОВО"
« -: Октомври 03, 2005, 10:12:36 am »
Имах проблем преди известно време с входа в календара и се обърнах за помощ към Вас, моля за съдействие отново. При всеки мой опит да влезна отново и да погледна собствените си графики получавам отговор, че трябва да се "логна" отново. Излизам и влизам от системата без никакъв резултат - трябва ли да се "логна" под ново име?
*
Re: НЕ МОГА ДА СЕ" ЛОГНА ОТНОВО"
« Отговор #1 -: Октомври 03, 2005, 10:27:37 am »
Здравей,
погледнах потребителя ти (des7) няма никакви проблеми с него.
Най-вероятно имаш проблем с "бисквитките" (cookies) които твоя браузър отказва да приеме. Настрой браузъра си да можеш да приемаш "бисквитки". Ето тук е описано как става това за интернет експлорер.
Ако ползваш Firefox или Mozilla погледни как става за тях това тук.

Ако и след това продължиш да имаш проблеми се опитай да изтриеш всички cookies на браузъра и се логни наново.