0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Здравейте,
първо, ако темата не е ок, моля да бъде премахната от модератор. :wink:
Така, привет отново. Преди няколко дни установихме, че сме бременни :D (нищо лошо, напротив)
Проблемът е, че около настъпването на бременността бях на лечение с Флажил, аугментин и Изопринозин.По изчисления и на доки и мои, бременността е настъпила ден-два преди или след края на приема на лекарствата ми. Умирам си от страх и паника, да не би да има усложенения и увреждание на бъдещия ни малък човек :? :(. Доки каза, че няма какво да се притеснявам, но аз все пак имам ужасни страхове и не знам как да постъпя. Открих мнения и тема за Флажил и ранна бременност, но при мен случая не е точно такъв и затова се реших да пиша.

Та, много се надявам да има мами или компетентни лица, които могат да споделят мнение.
Благодаря! :)
*
Здравей и честито.
Не се притеснявай. По това време детето все още не се храни от кръвоносната система на жената. 7 дена след акта се имплантира и още по-късно започва да се храни от майката.
На мен преди и след трансфер са ми изписвали антибиотици.
Спокойно и щастливо бременеене :)
Бъди промяната, която искаш да видиш в света
*

    Мели

  • Д-р Мариела Даскалова
  • *
  • 11743
  • Timeo Danaos et dona ferentes
Ще ти предложа различна гледна точка. Възможно е микроорганизмите, заради които си провеждала лечение, да имат по-силен негативен ефект върху бременността, отколкото самите лекарства.

Като правило винаги предупреждаваме жените, на които изписваме лечение, да го провеждат във време, когато не са бременни, за да избегнем точно тези тревоги. Които обичайно са излишни. Пожелавам ти успешна бременност. :)


"Намирал съм смисъл в живота, радост и щастие само тогава, когато съм можал да направя нещо добро, да бъда полезен на народа си, на бедните, на страдащите. Богатството, спечелено с честен труд, трябва да служи човеку, за да върши добри и полезни дела."
Димитър Кудоглу