0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*

    sixsens

  • *****
  • 4138
  • Благодаря ти, докторе!
Re: с една запушена тръба
« Отговор #80 -: Октомври 27, 2011, 18:07:07 pm »
Добре е да се запознаеш с факторите, които водят до ИЯР, както е казала и Мецани, има достатъчно инфо тук в сайта. Проблеми със забременяването /от твоя цитат/ не е равно на ИЯР.
Разбира се, че всеки човек се страхува от операции, но това не значи, че не трябва да се подлага на диагностики и лечения, само защото го е страх. А и това не е точно операция. Изобщо не може да се сравнява с коремната такава. Освен това, подлагайки се на такива интервенции, човек първо се информира за лекарите, които ги практикуват, не се хвърлят на първия срещнат доктор. Не на последно място - впечатленията от разговори не са факти. Това какво са ти казали и това какво ти си разбрала не е едно и също, а и зависи с кого си разговаряла все пак. То и аз съм говорила с лекари, уж специалисти гинеколози, които са ми дрънкали такива глупости, че.... Дори наскоро една лекарка, която работи в отделението по стерилитет в МД София /демек специалист се води жената/ ми разправяше как ФИБРАЛНИЯТ  :lol: :lol: :lol: апарат нямал общо със забременяването 8O Но да не навлизам в подробности.
Последно - рискове има от всяка една интервенция, това е нормално. И операторът е длъжен да уведоми пациента си за тях, преди да се подложи на манипулацията. Когато се избере внимателно лекарят, който я извършва, тези рискове се свеждат до минимум. Лапароскопията е един много щадящ, свеждащ до минимум страничните ефекти метод за диагностика и лечение, благодарение на който много жени вече се радват на здрави бебета.