0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*
окосмяване
« -: Юли 23, 2004, 23:50:20 pm »
zdraveite momi4eta,imam uveli4en mah,kosam4eta po liceto i tialoto i tova ne e normalno.niamam qisti lecuvah se pri doc.sterev ,za6toto mi spria menzisa bez pri4ina i pia femoston za da mi doide.misli 4e ne6to e propusnato ne e kakto triabva s tova okosmiavane.pi6ete mi kak mislite kakvo moje da ima mnogo sam mlada za da karam samo na hormoni (27 god)daite mi savet
« Последна редакция: Март 18, 2009, 23:05:29 pm от mini »
*

    gama

okosmiavane
« Отговор #1 -: Декември 29, 2004, 16:00:38 pm »
А какво показват хормоналните изследвания? Може да имаш завишени мъжки хормони.
Относно хормоналното лечение - аз съм на него от 16-годишна.
*
okosmiavane
« Отговор #2 -: Декември 29, 2004, 22:41:09 pm »
da zavi6eni sa majkite hormoni za6toto mi se ustanovi zaboliavaneto polikistozen sindrom no pri men e bez kisti.ve4e sam na le4enie s diane 35 no neznam koga ste padnat tia kosmi :evil: blagodaria 4e mi pisa.pri teb kak stoiat ne6tata?kato pie6 ot 16 god. ima li rezultat?kakvo ti e zaboliavaneto?
*
okosmiavane
« Отговор #3 -: Декември 30, 2004, 11:26:19 am »
Злати,
не искам да те отчайвам, но не мисла, че окосмяването ще изчезне. Ефекта на лечението е да не продължи да се увеличава. Трябва да направиш и хормонални изследвания.
*
okosmiavane
« Отговор #4 -: Декември 31, 2004, 16:18:36 pm »
da napravih si vsi4ki izsledvania na vsi4ki hormoni koito sa6testvuvat.az sam v ispania tuk se lekuvam v balgaria me obarkaha mnogo.zakasniah s pravilnoto le4eni i kosmite se uveli4iha no pone imam kasmet 4e sam svetla jena no vapreki vsi4ko se kompleksirah mnogo.pone znam 4e ste imam deca niakoga :P  v balgaria me izkaraha 4e imam menopauza.lekuvah se pri SVETILOTO doc.sterev.RAZO4AROVANA SAM MNOGOOOOOOOOOO :twisted:
okosmiavane
« Отговор #5 -: Януари 07, 2005, 12:48:10 pm »
В много случаи този вид окосмяване се дължи на временно завишените нива на тестостерон в организма.В повечето случаи със спирането на прием на таблетките,които пиеш в момента окосмяването намалява и постепенно изчезва напълно-поне при мен беше така.Но все пак е хубаво да си направиш изследване на нивото на тестостерон в организма.Пожелавам ти успех в изследванията:)
Разумът е даден на човек, за да разбере, че не може да се живее само с разум
*

    z22

  • *
  • 3286
  • мама на слънцa
okosmiavane
« Отговор #6 -: Януари 07, 2005, 13:04:31 pm »
Злати за съжаление след спиране на Диането окосмяването си се завръща.Аз също съм с поликистоза  и го пих ,окосмяване по лицето нямам,но имам по няколко косъмчета около зърната на гърдите :oops:  :(  и те  не се повлияха.Не се махнаха нито по време на лечението,нито след това,а и кистите не се повлияха особено.Да не говорим,че и цикъла ми не се регулира и сега отново 3-ти месец няма никой :( .Отгоре на всичко и като го спрях веднага трупнах 5 кг. :x
<br />
*
okosmiavane
« Отговор #7 -: Януари 07, 2005, 19:07:21 pm »
ami az ve4e se primerih s tia kosmi.no samo znam 4e ste gi pia dokato re6a da imam bebe i togava ve4e terapiata se smenia.a vse o6te ne sam semeina.no az ne pia dianeto za da lekuvam kisti za6toto niamam kisti a samo za da mi idva menzisa za6toto bez hap4eta ve4e nemoga da imam.taka se podarjam kato jena a sam o6te na 28 god.a nivoto na testosterona mi e zavi6eno to e iasno.
okosmiavane
« Отговор #8 -: Януари 08, 2005, 22:40:08 pm »
Бих ти предложила да смениш диането с логест - мисля,че е доста по чист продукт и ще избегнеш окосмяването.ако имаш въпроси просто питай :wink:
Разумът е даден на човек, за да разбере, че не може да се живее само с разум
*
okosmiavane
« Отговор #9 -: Януари 09, 2005, 16:41:02 pm »
kajimi ne6to za tozi logest.kak ste smenia terapiata bez konsultacia s lekar? :)
okosmiavane
« Отговор #10 -: Януари 09, 2005, 18:34:19 pm »
Логест също е противозъчатъчно и също регулира цикъла.Можеш разби ра се да се косултираш с лекар-просто попитай дали Логест няма да е по-добър.Доколкото знае е по-нов и по чист продукт от Диането.Но задължително питай лекар все пак.
Разумът е даден на човек, за да разбере, че не може да се живее само с разум
*

    Anonymous

okosmiavane
« Отговор #11 -: Януари 09, 2005, 18:43:13 pm »
А някой може ли да ми каже как се намалява тестостерон без да се използват противоза4атъ4ни, в слу4ай 4е искам да забременея?
*

    Мели

  • Д-р Мариела Даскалова
  • *
  • 11257
  • Timeo Danaos et dona ferentes
okosmiavane
« Отговор #12 -: Януари 09, 2005, 18:44:14 pm »
Само да уточня, че логест и диане са препарати от различни групи, с различно съдържание и не са заменими. В случая не се търси противозачатъчен, а антиандрогенен ефект, какъвто логест няма.
"Намирал съм смисъл в живота, радост и щастие само тогава, когато съм можал да направя нещо добро, да бъда полезен на народа си, на бедните, на страдащите. Богатството, спечелено с честен труд, трябва да служи човеку, за да върши добри и полезни дела."
Димитър Кудоглу
*
okosmiavane
« Отговор #13 -: Януари 10, 2005, 00:29:16 am »
zna4i dianeto si var6i deistvieto.goliama e razlikata mejdu dvata produkta.a otnosno kosmite znam 4e niama da se mahnat a testosterona ste si ostane sa6tia visok bez promiana.vse pak se nadiavam da stane niakakvo 4udo ako zabremeneia.moje da se promeni vsi4ko :) moje bi sam malko luda optimiska aaaa :roll: ot kosmatia zviar v krasiva princesa.oleeeee ne mi obra6taite vnimanie.blagodaria 4e mi pisahte :D
*

    Silviq

okosmiavane
« Отговор #14 -: Февруари 04, 2005, 17:01:27 pm »
Аз също имам завишен тестостерон. При положение,че искам да забременея трябва ли да го понижа по някакъв начин?
 Може ли да има някаква връзка между тестостерон и ендометриоза, понеже имам много силни, нетърпими болки първия ден от цикъла.
*

    Anonymous

okosmiavane
« Отговор #15 -: Февруари 04, 2005, 22:05:30 pm »
ni6to nemoga da ti kaja mila :D za da ti e visok testosterona zna4i ima niakakav problem.napravi si izsledvania.
okosmiavane
« Отговор #16 -: Септември 26, 2005, 10:44:52 am »
Относно увеличеното окосмяване - само тестостерона ли се изследва или и нещо друго. Чудех се щитовидната жлеза дали не влияе. Иначе аз имам окосмяване по същия начин косъмчета около ареолите /как се казва там кафявото/ на гърдите и няколко на брадата - ама тестостерона ми е добре.
Иначе конкретно въпросът ми е заради една позната. Тя отскоро има увеличено омъхяване  :lol:  по лицето.
Вярвам, че всеки един от тук ще сбъдне мечтата си!

*
okosmiavane
« Отговор #17 -: Септември 26, 2005, 16:23:01 pm »
Аз също имам повишено окосмяване.При мен се появиха в пубертета и от тогава се бора с тях.Аз също имам повече мъжки хормони и се лекувах близо 1год. с Диане и Андрокур.Ходила съм при кави ли не козметички и са ми махали косъмчетата с всякъкви апарати,но те вече 7год. не изчезват.Преди 2седмици отидох на лазерна епилация и мисля,че има ефект,но е рано да се каже.За съжаление космите не падат сами и трябва да се изгори луковичката им.Иначе би било супер да не ходим на кола маска за мишници и триъгълник нали :lol: Ако някой се интересува за лазерната епилация ще дам телефона на салона.
*
okosmiavane
« Отговор #18 -: Септември 27, 2005, 12:07:47 pm »
Моляте, кажи по подробно за епилацията - колко струва, колко е времетраенето на процедурата за различните места. Аз също имам повишено окосмяване, което се появи през пубертета.
*
okosmiavane
« Отговор #19 -: Септември 27, 2005, 17:17:28 pm »
Цитат на: Mary
Моляте, кажи по подробно за епилацията - колко струва, колко е времетраенето на процедурата за различните места. Аз също имам повишено окосмяване, което се появи през пубертета.


Самата процедура трае секунди.Като знам преди какви болки съм изпитвала като са ми правили епилация с игла сега направо се родих.Става бързо и не боли.Единственното което е,че остава изгорено което хваща коричка и после изчезва.Мисля,че не е много подходящо например за мустачки,защото една седмица ще си личи.Цената се определя на см.на мен ми излезна 10лв.Пак казвам,че съм ходила само веднъж и не мога да кажа дали наистина ще изчезнат,но в сравнение с другите апарати които махат космите един по един предпочитам този.Говорила съм с козметички за мнението на техти клиентки дали има ефект и казват,че има,но след година е възможно пак да се появят.Аз мисля,че всичко зависи от хормоните.Ако нещо друго те интересува с удоволствие ще ти отговоря,но сега не се сещам какво друго да кажа.