0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

*
Как се справяте с чакането?
« -: Март 24, 2006, 11:26:14 am »
Здравейте всички!Незнам дали е много правилно да пиша точно в този форум , но къде другаде :dontknow:
Ето моя "проблем" закъсняма ми вече 5ден и незнам да се надявам ли че  най-после ще видя  :bfp: или е поредния проблем с яйчниците.А и :balk_138:  е само 36.9/36.8 (варира един така ,един ден иначе)до преди два дни имах всички ПМС, но сега освен честото ходене до WC - нищо друго.Едвам се сдържам да не изтичам до аптеката за тест.знам ,че е още рано, но чакането ме побърква.Ако бях на работа ,щях да съм доста заета и да не мисля толкова ,но сега...Заради грипната епидемия сме ваканция(аз съм учител)Момичета вие как се справяте в подобни ситуации? :ask:
[/i]
Как се справяте с чакането?
« Отговор #1 -: Март 24, 2006, 11:37:09 am »
Привет колежке  :lol:  :lol:  :lol:

Не се притеснявай миличка. Намери си някакво занимание, което да ти погълне вниманието изцяло, обади се на приятелки, излез на кафе, отиди да видиш някой филм (за предпочитане комедия)...

Ако не беше лошо времето щях да ти предложа разходка в някой близък парк, просто да се насладиш на пролетта....

Лекарства след процедура се спират само след изрична консултация с лекуващия лекар!!!
*

    manhattan

  • *****
  • 1439
  • Друго нe трябва, три думи само: "Добре съм, мамо."
Как се справяте с чакането?
« Отговор #2 -: Март 24, 2006, 12:20:38 pm »
защо при 5 дневно закъснение смяташ, че е рано :?:
*

    z22

  • *
  • 3293
  • мама на слънцa
Как се справяте с чакането?
« Отговор #3 -: Март 24, 2006, 12:28:04 pm »
при 5 дни закъснение  не е нужно да чакаш.
 А иначе как се справяме-ми трудно.А още по-трудно ще бъде ако теста е :bfp:  -тогава започват най-големите притеснения,всекидневни и ужасни,с тях вече не знам как може да се справи човек.И съм забелязала,че тези притеснения ги имаме само ние проблемнозабременяващите.
<br />
*
Как се справяте с чакането?