www.zachatie.org
За сайта => Овулационен календар => Темата е започната от: meg4o в Януари 19, 2009, 09:40:09 am
-
Добро утро,
от няколко дни не мога да маркирам в календара,отварям го,но ме връща като пише ,че не съм логната!Ако можете помагайте.Благодаря!
-
Добро утро,
от няколко дни не мога да маркирам в календара,отварям го,но ме връща като пише ,че не съм логната!Ако можете помагайте.Благодаря!
Какво значи - маркирам?
Не може да ти се отвори сайта?
Не може да се логнеш?
Изписва ти съобщение при логване - какво е съобщението?
При опит да запишеш данни ти дава че не си логната?
Кое от изброените неща ти се случва. Ако не е нито едно опиши подробно какво става, защото не се разбира.
-
Благодаря ти за бързото включване beast,
влизам с календара,виждам до момента какво съм маркирала по дати,но в момента,в който кликам да вкарам нови на датите,ми пише ,че или сесията ми е изтекла или не съм лигната,връщаме обратно,пиша потребителско име и парола и пак така.[quote При опит да запишеш данни ти дава че не си логната?
-
Благодаря ти за бързото включване beast,
влизам с календара,виждам до момента какво съм маркирала по дати,но в момента,в който кликам да вкарам нови на датите,ми пише ,че или сесията ми е изтекла или не съм лигната,връщаме обратно,пиша потребителско име и парола и пак така.[quote При опит да запишеш данни ти дава че не си логната?
Това звучи като проблем с кукитата ти.
Опитай да изтриеш кукитата от calendar.zachatie.org и да се логнеш наново.
Друг възможен проблем е "security settings" на браузъра от който се опитваш да се логнеш - преди време едно момиче се оправи от подобно положение точно с промяна на секюрити настройките на браузъра си.
-
Благодаря ти,ще работя по въпроса.
-
Beast,аз нещо не мога да се оправя,дали мога да ти пиша на лични каква ми е паролата и потребителското име,ако е възможно да провериш какъв е проблема :oops:
Много благодаря предварително
п.с.Извинявам се за притеснението
-
Beast,аз нещо не мога да се оправя,дали мога да ти пиша на лични каква ми е паролата и потребителското име,ако е възможно да провериш какъв е проблема :oops:
Много благодаря предварително
п.с.Извинявам се за притеснението
Намерих кой ти е потребителя (meg) всичко си му е наред.
Добавям и махам данни без проблеми.
Опитай и ти през прокси да видиш какво ще стане. Ако не става и през прокси значи проблема е в секюрити настройките на браузъра ти.
-
Благодаря ти,явно е в настройките на браузъра,от единия комп. влизам от другия не.
Благодаря ти още веднъж
-
beast,
имам същия проблем - влизам в календара, но като се опитам да вляза в някой ден или да отида на предходен месец ми дава това съобщение:
"Потребителя не е логнат. Може сесията ви да е изтекла, логнете се отново!"
Ще погледнеш ли?
Благодаря!
-
beast,
имам същия проблем - влизам в календара, но като се опитам да вляза в някой ден или да отида на предходен месец ми дава това съобщение:
"Потребителя не е логнат. Може сесията ви да е изтекла, логнете се отново!"
Ще погледнеш ли?
Благодаря!
Това звучи като проблем с кукитата ти.
Опитай да изтриеш кукитата от calendar.zachatie.org и да се логнеш наново.
-
Миси,ако успееш напиши как го направи,може и на лични.Мерси
-
да, при мен се оправи, мерси beast. :D
meg4o, ще ти пиша на лични.
-
meg4o, ето какво трябва да направиш:
Ако ползваш Internet Explorer 6 на Windows XP:
Кликнете на менюто "Tools".
Изберете "Internet Options" от менюто, което се появява.
Кликнете на "Delete Cookies" в диалоговото поле, което се появява. То ще бъде в средата на полето "General".
Ако ползваш Mozilla Firefox:
Кликнете на менюто "Tools".
Изберете "Options" от менюто, което се появява.
От диалоговото поле изберете "Privacy" в ляво.
Намерете "Cookies" на главния плот, и кликнете на бутона "Clear" непосредствено до него.
После излизаш и влизаш наново в интернет и се логваш първо в зачатие, после в календара.
-
Много ти благодаря за изчерпателния отговор misi.Направих всичко,което беше написано,но пак не мога да маркирам и излиза същото изречение:
"Потребителя не е логнат. Може сесията ви да е изтекла, логнете се отново!"
[/quote]
Но нищо,от вкъщи си влизам в календара,явно проблема ми е в настройките от компа в офиса.
Хубав и ползотворен ден
-
Имам проблам с записването на данни в календара. Не е проблема в кукитата.изтривам ги и въпреки това ми изписва че потребителската ми сесия е изтекла.
Бихте ли погледнали какъв е проблема?
-
Имам проблам с записването на данни в календара. Не е проблема в кукитата.изтривам ги и въпреки това ми изписва че потребителската ми сесия е изтекла.
Бихте ли погледнали какъв е проблема?
От този проблем започнаха много потребители да се оплакват.
Преди 2 дни успях да го получа на един служебен компютър в банка. Проблемите са 2 - като и двата са в компютъра от който се опитвате да достъпите сайта:
1. Не можете да си изтриете старите кукита, защото правата на потребителя с който ползвате компютъра са ограничени. Възможно е да се оправи само с извикване на администратора ви и почистване на кукитата ви от него, защото вие нямате права да го правите.
2. Можете да изтриете кукитата си, но веднага след това проблема се повтаря - този проблем се появява защото настойките ви за сигурност са сложени на най високата степен. Така вие въобще не ползвате кукита. Тук решение би било да си сложите Firefox или админа да ви го сложи за да сърфите с него, или пък да намали нивото на сигурност (което най вероятно няма да направи).
Поздрави
-
Здравеите,моми4ета!И аз имах сащтия проблем с календара,но си смених паролата с по-малка от 4етири цифри и си изтрих кукитката както е написала миси и готово.
-
Имам проблам с записването на данни в календара. Не е проблема в кукитата.изтривам ги и въпреки това ми изписва че потребителската ми сесия е изтекла.
Бихте ли погледнали какъв е проблема?
От този проблем започнаха много потребители да се оплакват.
Преди 2 дни успях да го получа на един служебен компютър в банка. Проблемите са 2 - като и двата са в компютъра от който се опитвате да достъпите сайта:
1. Не можете да си изтриете старите кукита, защото правата на потребителя с който ползвате компютъра са ограничени. Възможно е да се оправи само с извикване на администратора ви и почистване на кукитата ви от него, защото вие нямате права да го правите.
2. Можете да изтриете кукитата си, но веднага след това проблема се повтаря - този проблем се появява защото настойките ви за сигурност са сложени на най високата степен. Така вие въобще не ползвате кукита. Тук решение би било да си сложите Firefox или админа да ви го сложи за да сърфите с него, или пък да намали нивото на сигурност (което най вероятно няма да направи).
Поздрави
ТОВА Е АБСУРД! за първи път срещам подобно нещо! за първи път искат от мен подобно нещо, за да ползвам сайт. мисря, че проблемът е във вас. най- съм ядосана, че пиша на и-мейла от повече от месец, а никой не ме взима на сериозно :x аз не работя за вас, за да ме занимавате с такива неща. представяте ли си, ако навсякъде където съм регистрирана да правя подобни щуротии. нито съм длъжна да разбирам от компютри, нито е редно да се иронизирате потребителите, които не знаят английски "игнорирай - не му обръщай внимание" 8O кукитата мога да си ги изтрия - направих го, ама сега пък не бил това проблама ...
съжалявам за тона, но се боря с това от повече от месец - НАЙ- МЕ Е ЯД, ЧЕ СИ ПИШЕХ МЕЙЛИ ДО ДЖУНГЛАТА ...
-
...мисря, че проблемът е във вас...
Аз пък съм сигурен че не е в нас.
...най- съм ядосана, че пиша на и-мейла от повече от месец, а никой не ме взима на сериозно ...
Взимаме те на сериозно, просто не получаваме никаква поща - за съжаление още не е оправен мейл сървъра ни и от около месец нямаме почти нинанъв друг начин за комуникация освен форума - и ние се дразним от това.
Поздрави
-
ТОВА Е АБСУРД!
Абсурд е да не уважаваш чуждия труд и да се държиш така, сякаш някой за нещо ти е длъжен 8O
-
НАЙ- МЕ Е ЯД, ЧЕ СИ ПИШЕХ МЕЙЛИ ДО ДЖУНГЛАТА ...
От адреса, който си посочила в профила си, няма нито едно писмо, изпратено на служебната поща, която работи - info@zachatie.org.
-
ТОВА Е АБСУРД! за първи път срещам подобно нещо! за първи път искат от мен подобно нещо, за да ползвам сайт. мисря, че проблемът е във вас. най- съм ядосана, че пиша на и-мейла от повече от месец, а никой не ме взима на сериозно :x аз не работя за вас, за да ме занимавате с такива неща. представяте ли си, ако навсякъде където съм регистрирана да правя подобни щуротии. нито съм длъжна да разбирам от компютри, нито е редно да се иронизирате потребителите, които не знаят английски "игнорирай - не му обръщай внимание" 8O кукитата мога да си ги изтрия - направих го, ама сега пък не бил това проблама ...
съжалявам за тона, но се боря с това от повече от месец - НАЙ- МЕ Е ЯД, ЧЕ СИ ПИШЕХ МЕЙЛИ ДО ДЖУНГЛАТА ...
Има една прекрасна дума в българския език..."ИЗВИНЯВАЙ". Дано я използваш след време като разбереш, че не си била права. Аз лично се радвам, че не работиш за Зачатие, но може би си пропуснала, че Сдружение Зачатие работи за всички нас и то безплатно.
Успех.
-
ТОВА Е АБСУРД!
Абсурд е да не уважаваш чуждия труд и да се държиш така, сякаш някой за нещо ти е длъжен 8O
:o никой не иска да ми се чувства длъжен! просто създавайки този календар, е логично много хора да му се доверят. също и аз! а сега не мога да си ползвам инфото в него. самата аз съм го рекламирала доста на познати, защото наистина е уникален, НО нямайки достъп до тего, всичко отива на вятъра... не просто на вятъра - чуствам се объркана, не мога да се добера до инфотооооооо :?
-
...не мога да се добера до инфотооооооо :?
Пробвай през друг компютър и ще забележиш че няма проблеми с ползването на календара.
А ако искаш мога да ти експортна данните и да ти ги пратя?
-
Има една прекрасна дума в българския език..."ИЗВИНЯВАЙ". Дано я използваш след време като разбереш, че не си била права. Аз лично се радвам, че не работиш за Зачатие, но може би си пропуснала, че Сдружение Зачатие работи за всички нас и то безплатно.
Успех.
ИЗВИНЯВАЙ Лиско, факт е че проблемите започнаха след профилактиката - и ПАК казвам - доядя ме, че пиша мейли, а няма никой насреща :? иначе проблеми винаги има, важното е да търсим решенията им, а аз се чувствах сама ... днес за първи път влизам във форума заради този проблем, защото видях, че от мейли няма смисъл. мислех, че проблема е само при мен
-
НАЙ- МЕ Е ЯД, ЧЕ СИ ПИШЕХ МЕЙЛИ ДО ДЖУНГЛАТА ...
От адреса, който си посочила в профила си, няма нито едно писмо, изпратено на служебната поща, която работи - info@zachatie.org.
сега проверих - писала съм на ultra@zachatie.org osi_9 от мейла, който си направих след като се омъжих, но едва ли има значение от къде съм писала - отговор няма :balk_80:
успешна година от сърце! :balk_14:
osi_19
ще говоря с IP-то си щом трабва
beast, thanks :)
-
... писала съм на ultra@zachatie.org ...
Всички емейли който са в домейна @zachatie.org не работят от както се преместихме.
ПС:info@zachatie.org редиректва писмата към пощата в gmail (но не работи като поща а само като редирект).
-
НАЙ- МЕ Е ЯД, ЧЕ СИ ПИШЕХ МЕЙЛИ ДО ДЖУНГЛАТА ...
От адреса, който си посочила в профила си, няма нито едно писмо, изпратено на служебната поща, която работи - info@zachatie.org.
сега проверих - писала съм на ultra@zachatie.org osi_9 от мейла, който си направих след като се омъжих, но едва ли има значение от къде съм писала - отговор няма :balk_80:
Има значение. Ние няма как да разберем кой потребител ни пише, ако не е използвал същия адрес при регистрацията си. И второ, пощата ultra@zachatie.org не работи и при изпращане на съобщение се получава отговор, който уведомява изпращача, че съобщението не е доставено. С други думи, няма как да очакваш отговор на съобщения, които не са получени.
-
Аз имам друг проблем. Задала съм да ми помни паролата и да ми отваря календара, но след преместването януари, когато влизам в календара ми изписва това:
Възникна грешка:
Съобщение:
Грешен потребител или парола
обратно
След като се върна и я въведа влизам, но пак задавам да я запомни и като влизам следващия път пак същото съобщение.
Друго което ми се получи на една конкретна дата-02,02,09 си въвеждах температурата поне десетина пъти, и като дам запис и връщане към календара я няма. Защо е така?
-
... 02,02,09 си въвеждах температурата поне десетина пъти, и като дам запис и връщане към календара я няма. Защо е така?
Готово - вече може да въведеш температура за тази дата.
-
Здравейте,
имам един въпрос, не мога да влезна в календара.Дава ми грешен потребител или парола.Какво трябва да направя?
Благодаря
-
Всичко се оправя като си смените паролите :D
-
Всичко се оправя като си смените паролите :D
За съжаление това може да се направи чак като си логнат веднъж, а логнеш ли се няма нужда да я сменяш :-)
Възможно е и да е проблем при изчисляването на хеша на паролата който се поставя в кукито, но е малко вероятно. Все пак пробвайте да смените паролата и ако помогне пишете тук за да сменя механизма за изчисление (защото проблема може наистина да е в него).
Поздрави