www.zachatie.org
За сайта => Овулационен календар => Темата е започната от: ginbay в Януари 25, 2006, 17:25:26 pm
-
Здравейте, аз съм нова във форума, но това не значи че не съм го разглеждала. Много ми беше полезен календара, но днес пробвах да го отворя и ми даде грешка - изобщо не можа да ми отвори никаква страница. Дали има някакъв софтуеърен проблем (например със сървъра) или това ще бъде постоянен проблем. Моля ако знаете нещо по въпроса - да ми кажете. Видях от някои от темите, че календара ще бъде преместен и ще е с нов адрес, но аз кликвам върху банера му от страницата на zachatie.org.
-
И при мен има проблем.
Не работи препратката от страницата на Зачатие.
Как мога да вляза?
-
И при мен нещо не се получава с входа в календара. През последната седмица постоянно има проблеми и трудно се влизам, но все пак успявях... до днес...сега съвсем отказа...
-
Здравейте,
днес календара, както и много други интернет приложения разположени в евро.нет са прекратили работа и в момента администраторите усилено работят по възобновяване на нормалната работа на всички сървъри.
Ето и причината за проблема:
25.01.2006, Проблем в Ел. Захранването на дата център Евро.нет
Преди отстраняване на проблема електрическото захранване в дата център Евро.нет беше прекратено поради повреда. Генераторите също прекратиха дейност малко след това. Очакваме възобновяване на електричеството.
Очакваме календара в най скоро време да е на линия.
Поздрави.
-
Бе то и аз щях да поскам тема защо не мога да отворя, добре че прочетох ....
Благодаря за инфото Бийст!
-
Свързах се и с предишния доставчик който също има сървър в Евро.нет. Оказа се че става дума не за спиране на тока а за токов удар по всички машини в залата.
Повечето са с хардуерни проблеми. На all-soft са им изгорели единия диск и вентилатора на захранването.
Предполагам и сегашния ни доставчик има подони проблеми.
Може днес целия ден календара да не се появи поради тази причина.
Извинявам се за неудобството.
-
Ще почерпиш и ще ти простим :twisted:
Шегичка де. Ама днес верно ми трябваше, щото бях на преглед и трябваше да си проверя данните, ама.............
Добре че съм си умничка та си помня датата :lol:
Айде, дано скоро го оправят че верно ми е криво без календара!
-
е, все пак работим с машини и ел. захранване - всичко е възможно. дано скоро да оправят проблема, много ми е удобен календара
-
Наистина е неприятно това с календара, но какво да се прави - случват се такива неща с машинарийките, а с хората да не говорим... :lol: Не предполагах колко "зависима" съм от това календарче! Хе-хе, това със зависимостта беше малко в рамките на шегата, но наистина няма да се успокоя, докато не си въведа данните в календара. Успех на тружениците, които бачкат около отстраняването на проблема.
:balk_121:
-
Никаква шегичка, moonlight, аз съм си направо зависима. Откакто ползвам този календар, изобщо не записвам нищо на хартия. Дори трудно помня кога ми е била последната М. Та нали календарът е затова?! Това, което ми остава в главата е "трябва да ми дойде в събота" или "от вторник са ми бебеправещите дни". :BangHead:
Дано не се окаже, че данните са се изгубили. Знам, че уж имат защити, ама знае ли човек...
Леко календаропоправяне на които се занимават с това! :goodluck:
-
Дано не се окаже, че данните са се изгубили. Знам, че уж имат защити, ама знае ли човек...
Убедена съм, че нищо няма да се загуби. Отговорни професионалисти начело с Бийст и Сигнус се грижат за изчисляването на фертилните ни дни и менструационните ни цикли.
-
Убедена съм, че нищо няма да се загуби. Отговорни професионалисти начело с Бийст и Сигнус се грижат за изчисляването на фертилните ни дни и менструационните ни цикли.
Надявам се ако има загуби да са максимум нещата вкарани в деня на токовия удар.
Откакто сме на този хостинг не правя отделно архиви защото хостинг компанията прави ежедневен бакъп на цялата машина (http://www.icnbg.com/default.icn?show=hosting), отделно машината е с РАИД масив който допълнително подсигурява данните (http://www.icnbg.com/default.icn?show=about&status=datacenter-servers).
-
Здравейте,
календара работи - поне както виждам аз.
На пръв поглед няма загуба на информация.
В момента имаме 100008 дневни данни и 7377 цикъла.
-
Благодаря за свършената работа Бийст.Проверих-при мен всичко е наред.Надявам се при всички да е така-не вярвам да има загубено инфо.
-
о, да :) вече всичко е наред с календара:) сори, че отворих нова тема с моя пробл. , но дори и да се случи ще зная вече какъв е проблема и няма да изперквам без причинно :)
-
И при мен всичко е ОК, благодаря :)
-
Колко малко му трябва на човек - календарът отново работи и аз съм щастлива! :cheerleader: Благодаря!
-
сори, че отворих нова тема с моя пробл. , но дори и да се случи ще зная вече какъв е проблема и няма да изперквам без причинно :)
Всъщност аз до последно отлагах пускането на тази тема.
Първата информация беще че просто е прекъснато захранването за няколко минути - при това положение сървъра се вдига за 10 минути максимум и няма нужда да се пуска тема, но в последствие нещата се оказаха други.
Т.е. правилно е че си пуснала тема. Грешно е че не я пуснах Аз.
Винаги когато има проблеми с календара търсете начин да ни уведомите - чрез теми, лични съобщения, писма. Никой от нас не следи постоянно какъв е статуса на календара - аз лично го проверявам едва 3-4 пъти дневно - и установяването на проблем възможно най-рано би ни помогнало да го разрешим по бързо.
Поздрави
-
да, и при мен всичко е наред - няма загубени данни :D
-
Извинявам се , но в момента нравя проба дали правилно съм си поставила лентичката и автатара :oops:
-
И пак не ми излиза лентичката. Не знам как да я поставя. Четох упътванията към други потребители, пробвах и не става, и не става.
Ако на някой му се занимава с мен ще бъда благодарна за помоща!
-
Кода на лентичката го постави в полето за сигнатура.
-
БЛАГОДАРЯ! ВЕЧЕ ВСИЧКО Е О.К.! :D